حرکت کیک بک دانکی تناوبی از تمرینات مفیدی است که می‌توانید برای تقویت عضلات سرینی به‌کار ببرید. این حرکت برای افرادی با سطح متوسط تا حرفه‌ای مناسب است و برای انجام آن نیاز به هیچ‌گونه تجهیزاتی ندارید.

نحوه انجام حرکت کیک بک دانکی تناوبی

  • به حالت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید، به نحوی که کف دست‌ها، سر زانوها و نوک انگشتان پا روی زمین قرار بگیرد.
  • سعی کنید تا جایی که انقباض عضلات پشت پا و باسن را متوجه می‌شوید، پا را از زمین جدا کرده و بالا ببرید، به نحوی که ران پا با زمین موازی شده و کف پا رو به بالا قرار بگیرد.
  • پا را به حالت اول بازگردانید.
  • این حرکت را برای پای دیگر تکرار کنید.

منبع: اپلیکیشن ورزشی پالس